06‏/12‏/2012

*****والله حرام*****

حسي الله ونعم الوكيل في ليحصل في البلد يارب احفظ البلد واحميها من كل ظلم  وهل دة معقول نخرب بلدنا بايدينا 
والله حرام  **** دم الشهداء  لاماتوا والا بيموتوا ولسة ؟

ليست هناك تعليقات: