17‏/03‏/2013

اول تعليق من احمد حلمى على تويتر الان بعد ضرب الاخوان سيدة على وجها



صباح الخير**موضوع الام اللي اضربت بالالم امبارح في المقطم دي حاجة مولمة جداا دي في الاول والاخر ست وام**


ليست هناك تعليقات: