06‏/02‏/2013

كلمات اغنية سما المصري ضد حازم ابو اسماعيل " ياحلاوة الواد ابن الامريكانية " وتصف حازمون بحازقون !!


ياحلاوتك الواد ابن الامريكانية
بيبرطع ف المدينة الاعلامية

ياحلاوتك ياد يابن الامريكانية
بتبرطع ف المدينة الاعلامية

عمال يدبح في عجول وفاكرها تكية
طب ادي الشعب الغلبان رجل الاضحية
او حتة سمينة تكون كدا متشفية
يابو لية كبيرة بلطج عند الداخلية

ياحلاوتك يادابن الامريكانية
بتبرطع ف المدينة الاعلامية

يلا ياكداب ياللي امك امريكانية
ما انتم انضربتم جوا اسكندرية
واتحط عليكوا كمان

بيقول الشاحن ضاع ساعة العصرية
ملحقش ياعيني يشحن بطارية

ياحلاوتك ياد يابن الامريكانية
بتبرطع ف المدينة الاعلامية

دا انت ياواد حازم بس ف دورة الماية
بيبي يعني
وتكون مش لازم اوي ف العباسية
نص نص
اهو هرب اهو عمل فيها سعدية
متتكسفش حبوب منع الحمل اهيه


ياحلاوتك ياد يابن الامريكانية
بتبرطع ف المدينة الاعلامية

اوعى يواد انت والوحش تقرب ليا
يامعفنيييييييييييييييييين
لا لبسك طرحة ياواد دا انا من المنشية
ايووووووووووووووووه
هتقول سعيد جدا بالاغنية ديه
بكرة ياحلو تشرف ف العباسية

ياحلاوتك ياد يابن الامريكانية
بتبرطع ف المدينة الاعلامية

هتقولي اتلمي يابت ياغزية
هقولك حمرا يازعيم البلطجية
نخنوخ طلع جنبك سليم النيه
اما انت اتدارى ف اللحية والجلبية
ثكلتك امك يابن الامريكانية
بكرة تبرطع ف الحياة البرلمانية
هتعملي قانون وتقول بتشهر بيا
ايوا انا بشتمك يابن الامريكانية

لامعايا حارس ولاحتى بندقية
هتهددني ربنا هو الحامي ليا

ياحلاوتك ياد يابن الامريكانية
بتبرطع ف المدينة الاعلامية

ياحلاوتك ياد يابن الامريكانية
بتبرطع ف الحياة البرلمانية

والنبي ماتزعل
قبر يلمك
انهم لحازقون

ليست هناك تعليقات: