05‏/01‏/2013

محمود سعد حسبى الله ونعم الوكيل فى شيوخ الحافظ .. وانا عايز اكتر من 3 شتائم من حقى انى اقولهم اعتراضاً عليهم وهقدم طلبى غدا فى الشورى


ليست هناك تعليقات: