11‏/12‏/2012

;كلنا لازم نقول الدعاء دة ................ اميييييين


يا رب انصر الاسلام والمسلمين
يا رب مكن لدينك فى الارض
اللهم اهدنا واهدى بنا واستعملنا ولا تستبدلنا
وارزقنا برئيس صالح قوى يتقى فينا الله وينهض بمصرنا بل وبأمتنا الاسلاميه واصلى صلاه فى المسجد الاقصى وهو محرر بأذن الله
اللهم بارك لى فى زوجى وذريتى وبارك فيهم واحفظهم ونجيهم
واهدى اخواتى وبارك فيه وارزقهم رزقا حلالا طيبا مباركا فيه
بجد بجد بجد اتمنى ربنا يرزقنى الشهاده ولا يحرمنى اجر الشهداء
معلش سامحونى بس حبيت اقول اللى جوايا وليا طلب تأمنوا على دعائى وتدعولى باللى تجودى بيه ولكى بالمثل


ليست هناك تعليقات: