لية بيحصل كدة في مصر عشاااان مين ولصالح مين
لية النخبة السياسية عايزين يقسموا البلد علي حساب الناس الغلابة وطبعا هو الشعب المصري
اما النخبة اللي كلنا عرفنها النخبة اياها نقول لهم دعوا البلد ينصلح حلها
ربنا سبحانة وتعالي خلق الدنيا في 6 ايام
مصر من اين والي اين؟
لية النخبة السياسية عايزين يقسموا البلد علي حساب الناس الغلابة وطبعا هو الشعب المصري
اما النخبة اللي كلنا عرفنها النخبة اياها نقول لهم دعوا البلد ينصلح حلها
ربنا سبحانة وتعالي خلق الدنيا في 6 ايام
مصر من اين والي اين؟
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق