16‏/12‏/2012

صعباااااان عليا حال بلدنا اوي

لية بيحصل كدة في مصر عشاااان مين  ولصالح مين




لية النخبة  السياسية عايزين يقسموا البلد علي حساب الناس الغلابة وطبعا هو الشعب المصري 




اما النخبة اللي كلنا عرفنها  النخبة اياها   نقول لهم دعوا البلد ينصلح حلها 


ربنا سبحانة وتعالي خلق الدنيا في 6 ايام 


مصر من اين والي اين؟

ليست هناك تعليقات: